Hoe kun je een abonnement opzeggen (Terugkerende Betalingen)

Om je abonnement snel te beeindigen, kun je altijd contact opnemen met onze klantendienst. Wij antwoorden je binnen 48 uur.

Op de verschillende platforms zijn de te ondernemen stappen verschillend. Selecteer het betalingsplatform dat je gebruikt hebt om te bestellen en volg de instructies om je abonnement op te zeggen.

1. Abonnement opzeggen op MyCommerce

Je kunt een aanvraag doen aan MyCommerce om je te helpen je abonnement op te zeggen, of je kan het abonnement zelf opzeggen dooe onderstaande instructies op te volgen:

Stap 1. Log in op het gebruikte MyCommerce account met link: https://account.mycommerce.com

log in mycommerce

Nota: Als je geen paswoord hebt, klik dan op “Request Login/Password” om een nieuw paswoord aan te maken. Volg de instructies voor het aanmaken van een paswoord en log in.

Stap 2. Vind het nummer van de bestelling die je wilt opzeggen.

cancel subscription2

Stap 3. Klik op de rode cancel knop in de bestelling.

cancel subscription3

Stap 4. Klik op Ja om de annulering te bevestigen.

cancel subscription4

Stap 5. Je krijgt dan een notificatie dat je abonnement op deze bestelling is beëindigd.

cancel subscription5

Stap 6. Tot slot krijg je een email met bevestiging dat je abonnement succesvol is beëindigd.

2. Abonnement opzeggen via PayPal

Volg onderstaande stappen:

  • Step 1. Log in op je PayPal account op www.paypal.com.
  • Step 2. Klik op Instellingen.
  • Step 3. Klik op Betalingen.
  • Step 4. Onder "vooraf goedgekeurde betalingen" (Preapproved payments), dan op "beheren".
  • Step 5. Selecteer de verkoper bij wie je wilt opzeggen en klik op beëindigen.
  • Step 6. Klik op "profiel beëindigen" (Cancel Profile) om dit te bevestigen.

Meer informatie op de Paypal Hulp pagina: https://www.paypal.com/us/smarthelp/article/how-do-i-cancel-a-billing-agreement,-automatic-recurring-payment-or-subscription-on-paypal-faq2254

3. Abonnement opzeggen op Paddle

U kunt contact opnemen met het PassFab-ondersteuningsteam om te helpen bij het annuleren van het toekomstige abonnement. U kunt ook contact opnemen met het Paddle-ondersteuningsteam voor annuleringen via https://paddle.net/contact of e-mail naar [email protected].

4. Wat moet ik doen als mijn bestelling automatisch vernieuwd is?

In ons systeem is het niet mogelijk geld terug te geven voor een abonnement als deze betaald is. In je winkelwagen kun je zien dat er sprake is van een abonnement, er staat "Vernieuwing: Automatisch". En voordat de automatische betaling opnieuw gedaan wordt, krijg je hier een email over, je hebt dan dus nog de kans dit te annuleren.

Wij weten natuurlijk niet of je dzee email hebt genegeerd of dat hij in de SPAM terecht is gekomen. Maar om deze redenen kunnen wij niet terugbetalen wanneer de bestelling vernieuwd is.

Om toekomstige betalingen te voorkomen, adviseren we je abonnement tijdig op te zeggen. Bij vragen kun je altijd contact opnemen via contact us.